Friday, January 1, 2010

~01012010~

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...


bermulany
a hari baru
pembukaan 2010
aku harap sangat akan membawa seribu makna
dan mendapat keberkatan dari
Allah
aku sangat tak suka menunggu
tapi bila aku fikir balik
aku pun pernah lambat
selalu jee lambat
jangan la marah bila kena tunggu lama-lama
InsyAllah
aku memang susah nak marah
jadi takpela
kalau nak marah pon
mesti simpan sorang-sorang
sebab aku sangat kesian tengok orang yang akan aku marah
apa dia punya perasaan
kalau aku tahu
mesti aku tak sanggup nak marah lagi
ape sebenarnya aku nak cerita ni

okey
semalam kan
satu bandar lodz ni
dipenuhi dengan fireworks
for celebrating New Year 2010 of course
wuuahhh~
teruja sekejap
mata ni ralit tengok cantiknya ciptaan manusia tu
macam2 transformation dia buat
kat malaysia mana sempat nak tengok live mcm tu
hee (^_^)
aku teringat kata-kata yang ada sorang kawan aku ni
letak dekat dia punya st
atus
sesaat masa berjalan
selangkah Izrael mendekati
aku makin rindu akan kematian

aku dah mula buat keputusan yang aku memang tak sangka-sangka
untuk yang berkenaan

maafkan aku
mungkin aku perlukan masa
untuk diri sendiri
aku tak berniat nak buat semua ni
tapi

when you come out with the idea
i thought that
maybe it is the best thing to begin
our New Days ahead


tomorrow we'lL be heading to Warsawa
and its for two days InsyAllah
aku sangat rindu
kawan-kawan aku kat sana
lagipun,semalam
aku dapat berita atuk iffah meninggal
Al-Fatihah untuk arwah atuk iffah~
aku tahu dia perlukan
sokongan
so i need to meet her..sabar ye iffah

oohh,samira tunggu la kedatangan kami
samira tu actually
satu restoran yang sangat best kat warsaw
kawan-kawan aku pon cakap
the cooks there love malaysian students
so,aku mengharapkan layanan yang baik
there you go
nanti jangan spoil my mood yee samira
be good~
(^_^)

Katakanlah (wahai Muhammad): "Tidak sama yang buruk dengan yang baik, walaupun banyaknya yang buruk itu menarik hatimu. Oleh itu bertaqwalah kepada Allah wahai orang-orang yang berakal fikiran, supaya kamu berjaya. "

~5:100~

assalamualaikum cinta...

No comments: